Litujeme, ale tato diskuse byla uzavřena a již do ní nelze vkládat nové příspěvky.
Děkujeme za pochopení.

Zdá se to být syndrom vyhoření z každodenní rutiny "obyčejného rodinného života". Tudíž se někde na obzoru musí objevit nové světlo, za kterým se pán bude chtít vydat. Teď jen aby to nové světlo nemělo prsa... :-/

0 0
možnosti

Kdysi jsem užasle hleděl do 1 Republikového Avíza - seznamka. Muž - 2 rybníky, nějaké ha pole + lesa = hledá ženu ! O osobních údajích - tam nebylo absolutně nic ! - věk ? Říkal jsem si - mrzká doba - lásku nehledá ... S odsupem času, se na to dívám jinak. Přiznám se, pojmy feminismus, emancipace - jsem nepochopil, zejména v kontextu přínosu a významu manželství, (já 30 let). Když jsem pozoroval svazek svých rodičů - (odžili celý život), tak nelze nevidět i chluché etapy a až překvapivě mega vyplýtvanou energii na ptákoviny - osobní soupeření - téma klasické - Hašteření se o ovno ! To se podstatně změnilo , kdy fáze - formy - přešla do vyššího stádia - obsahu ! Stavěla se chajda, RD, zahrada - ta enegie převedena do společných cílů. Ukázalo se, že na voloviny není čas - mj. dnes i model založení vlastní živnosti. Člověk zjistí, že nemá 3 volné časy. Hledá pomoc a podporu. Kde jinde, jí má hledat ? A vracím se k tomu počátku - Ten muž s rybníky, to vlastně hledal ! Jsem přesvědčen, že poté se tam dostavila i ona láska, uznání druhého a radost nad tím konaným. Mj., nic nového - replika - Kdo si hraje - nezlobí, My stavíme stavbu - stavba staví nás ... Takto se dá svazek orientovat a stavět ... Můj bonmot, převzaný od otce - Neženil jsem se proto, abych se rozvedl - Pokud bych uvažoval, tak jedině s baronkou Chotkovou, která vlastní alespoň polovinu Moravy ! Jinak to nemá smysl ... :-)

1 0
možnosti

Tohle není kvůli tomu, že by bylo něco v manželství v nepořádku. Muž nemusí mít nějakou příčinu, aby z něj byl alkoholik, nejspíš k tomu má dědičné sklony a ty jeho řeči jsou jen trapná výmluva.

0 1
možnosti
Foto

A nebo naopak. Právě před rokem se rozešel manželský pár našich dobrých přátel. Oba VŠ, oba úspěšní, ale společné děti neměli. Jen každý ty svoje (nyní jim je okolo 50).

Popravdě ani dnes nevíme, co bylo tou pravou příčinou, ale psychologové říkají, že oddělené ložnice jsou začátkem konce manželství.

V tomto případě prý proto, že manžel silně chrápal. Ale to bych, být manželkou prostě řešil "útěkem do oddělené ložnice" během noci a nikoli usínáním každý zvlášť. To je konkrétně něco, co bych absolutně nesnesl i kdyby manželka chrápala jako parní buchar.

1 0
možnosti
Foto

H17a50n90a 32V66l34k31o74v96á

10. 12. 2017 0:26

Víte, z pozice ženy, která se dobrovolně stará (la) o dvě děti bez chlapa (kterého jsem opustila v těhotenství s druhou dcerou) , první se vdala a je tak nějak ve světě.....Musím říct, že prudíte.

Jestli vám muži vadí v soužití jako mně, omezte to na příležitostné fyziologické styky bez nároků na jakoukoli emocinální či lidskou potřebu.....S občasným humorem.

Pokud tu potřebu emocí máte, smiřte se s tím, že jsou to muži a pokud jste toho z těch pár procent normálních neulovila do 30 (já je propásla 2), teď už to s největší pravděpodobností nespravíte.

0 2
možnosti
Foto

Paní Hano, článek není o mně  mně muži nevadí, nemám s nimi naštěstí žádný problém. Citové výlevy čistě osobní v textech nehledejte.

1 0
možnosti
Foto

Vy žijete v domnění, že ženy jsou příliš dokonalé a muži se s tím nedokáží smířit. Já mám několik známých, kde žena neumí vařit, prádlo nežehlí, jen skládá a na větší úklid si najme nějakou paní. Ten případ, který uvádíte Vy, znám jen jeden a dotyčná je již 2x rozvedená. Nejde o to, co žena zvládne, ale nesmí se z ní vytratit ženskost. A ta se neprojevuje tak, že necháte muže přidělat políčku.

2 0
možnosti

Já sice doma taky žehlím, občas vařím, často uklízím. Ale když to srovnám s životem mých dědů a i mého táty, je to něco úplně jiného. Oni byli nesmírně důležití, babičky by bez nich byly úplně vedle, to oni byli těmi, co je vedli životem, byli moudří, odvážní, chytří... Možná to tak úplně nebylo, ale babičky je v tom nechávaly a moc dobře věděly proč. Muži tisíce let zajišťovali pro rodinu jídlo, dneska už to není zapotřebí. Lov nahradily peníze a ženy si je umí vydělat taky. Muž musel občas o svůj kus hlíny a domov bojovat, to už dneska taky není zapotřebí. Tak sedíme doma u počítačů a na muže si alespoň hrajeme v počítačových hrách.

3 0
možnosti

No pockejte, Vy mate dojem, ze nekomu nahradite sebevedomi tim, ze budete permanentne predstirat vlastni neschopnost?

2 0
možnosti
  • Počet článků 10
  • Celková karma 0
  • Průměrná čtenost 2693x
Jsem ženská ve zralém věku. Zažila jsem radosti i osobní prohry. Mám ráda lidi. Zajímají mě názory ostatních a blog je určitě vhodnou platformou nejen pro vyjádření vlastních názorů a úvah, ale také pro diskusi s lidmi. Vaše postřehy mě zajímají!

Seznam rubrik